Helgen?

Undrar vad jag skulle göra om inte internet fanns? Sitta och stirra i en vägg, spela blockflöjt eller brodera kanske? Det första jag gör, varje gång jag stiger innanför min dörr är att sätta på datorn och det som motiverar mig att komma upp ur sängen på morgnarna är att få kolla mejlen, facebook och bloggarna. Oftast har det ju inte hänt så mycket intressant under mina sovtimmar, men ändå...

Har lite besultsångest om var jag ska vara i helgen men det lutar åt att jag stannar här. Det var visserligen länge sedan jag träffade mina kära D&D men jag tror inte jag orkar åka hem två helger i rad. Vet inte vad jag ska hitta på om jag är här men en shoppingtur kan man ju alltid roa sig med... Kanske jag hinner träffa Elliot också, saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0