To blog or not to blog...

That is the question. Ibland vill jag blogga, ibland vill jag inte blogga. Eftersom mitt liv inte är så värst spännande skulle det vara lite ointressant att varje dag läsa om vad jag har gjort. Dagens inläggen skulle i så fall se här: "Hej bloggen. Idag har jag varit på en föreläsning, jag har börjat en ny kurs. Den handlar lite om etik och sånt. Sedan åkte jag hem. Jag kokade potatis, det händer max fem gånger i året. Nu ska jag dricka lite kaffe. Hejdå bloggen".

Sånt orkar ni väl inte läsa???


Kommentarer
Postat av: ingegerd

Jooooooo, jag orkar absolut läsa sånt!!!!!!!!!!! Skriv oftare. :) Kramis.

2010-01-18 @ 20:41:38
Postat av: Anonym

2010-01-18 @ 20:43:01
Postat av: Malin

Jorå, jag orkar läsa allt vad alla skriver :) Själv är ju inte min blogg så intressant heller, men jag skriver på ändå jag :) gör det du med, jag gillar att läsa!

2010-01-19 @ 16:10:47
Postat av: Camilla

Ingegerd: Jag ska göra ett försök!



Malin: Hm, jag har ju inget problem med att läsa andras om vardagliga bestyr, så varför skulle jag inte själv kunna skriva om det själv egentligen :)

2010-01-19 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0