Nöjd med mig själv idag!

Jag hämtade min mattetenta idag, fick B (skala A-F). Jag fick A på tre av fyra delar, men bara D på den fjärde delen. Men den började jag med ca. 15 minuter innan den fem timmar långa tentan var slut så jag är väldigt nöjd över att jag blev godkänd på den delen! Har förresten fått B på nästan alla kurser, ett A och ett C har jag. När man blir nöjd över sitt betyg blir man sporrad till att få bra på nästa kurs också, men det viktigaste är ju såklart att man blir godkänd.

Ikväll är det torsdag, vilket innebär core kl. 19. Jag gillar core! På tisdagar går jag gympa (ja, jag säger ju att jag är panschis). Men den är också väldigt bra, där är fokus mer på kondition medan core är mer fokus på styrka och balans. Jag tycker faktiskt att jag varit rätt duktig som har tränat två gånger i veckan sedan september, med undantag för julen. Innan tränade jag ju aldrig. Kanske börjar jag med tre gånger i veckan snart?

Nä, nu ska jag sluta berömma mig själv och ta tag i disken, trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sanne

Bra jobbat Camilla! ;)

2010-02-04 @ 21:55:54
Postat av: Camilla

Haha, jag kände att det blev lite väl mycket av ett skrytinlägg. Jag ska försöka vara ödmjukare i nästa inlägg. Men tack.

2010-02-04 @ 22:33:12
Postat av: Erica

Jag gillade detta inlägg jättemycket! :)

2010-02-06 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0