Hjärtdagen

Börjar ta tillbaka det där med pensionärslivet, har haft fullt upp i skolan i flera veckor nu! Idag måste jag börja skriva på uppsatsen som ska vara inlämnad på onsdag. I och för sig borde jag läsa några böcker först så jag vet vad jag ska skriva om. Helgen har i alla fall varit mycket bra! Joel var här men åkte med tidiga idag för att ge mig pluggro, han var snäll och hjälpte till och städa imorse så det ser riktigt bra ut här igen. Igår var Erica och Elliot här. Elliot tyckte nog det var lite stökigt för han hittade några gamla prillor eller "prill" som han kallade dem. Sen spelade han avancerade dataspel och bajsade på min toalett. Jag är en mycket stolt moster!

Nu ska jag försöka plugga och om jag är duktig får jag kolla lite på OS och läsa i den första Twilight-boken ikväll. Känner på mig att det är en bok i min smak! Nån som har läst dem?

Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0