Ålänningar överallt

Har varit så trött senaste veckorna, tycker inte det spelar någon roll om jag sovit ut eller inte. Hade gärna haft sportlov denna vecka. Just känner jag mig lite piggare i alla fall! Hoppade över träningen förra veckan, men ikväll ska jag gå på ett pass.

Fick lite information om c-uppsatsen i fredags. Jag har hört från flera håll att min handledare är väldigt sträng, men det kanske är bra? Heller än sträng handledare och en slapp examinator än tvärtom! Det kommer att bli mycket jobb med c-uppsatsen, det är jag beredd på. Men lite roligt också tror jag. Min handledare har sex studenter, såklart är det en ålänning till med i den gruppen. Vad är oddsen? Dessutom ska vi ha en till åländsk föreläsare denna kurs, den tredje hittills på min utbildning! Stockholm kryllar verkligen av ålänningar.

På tal om Åland och ålänningar så tror jag jag kommer på torsdag kväll eftersom jag är ledig på fredag. Typ var tredje månad får jag ett Arken-sug och det börjar dra ihop sig igen... Om det är nån annan som är sugen förstås!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ålänningar har verkligen en tendens att sprida sig överallt.. tycker det finns en hel del här i örebro också, och då vet jag ju inte ens om alla.

2010-02-23 @ 15:56:21
URL: http://www.malinder.blogspot.com
Postat av: Sanne

Ditt arken-sug kom fel helg! Jag jobbar natt hela helgen. Du får skjuta upp suget till en annan helg =)

2010-02-25 @ 13:19:13
Postat av: Camilla

Mitt Arken-sugen har faktiskt avmattats lite för tillfället, kanske försvinner det helt och kommer tillbaka om någon helg? Hör av mig i så fall ;)

2010-02-25 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0