Födelsedag och andra dagar

Känner för att börja blogga lite igen, men förvänta er inga dagliga uppdateringar!

Igår fyllde jag 23 år. Hjälp vad gammalt det såg ut när jag skrev ner det. Men nej, ingen åldersnoja här. Jag hade ett mini-släktkalas igår för första gången i mitt liv och det var mycket trevligt! Bjöd på smörgåstårta, är ju inte så lätt att baka något då man inte har ugn.

Annars är allt bra med mig, läser matte i skolan just nu och det är också roligt faktiskt. Jag gillar alla ämnen, nördvarning? Jag har också kommit igång med träningen ganska bra, brukar gå två gånger i veckan, men det blev ett uppehåll när jag var förkyld i flera veckor.

Jag har insett att jag vill börja planera min fritid lite mer. Det är kul att vara spontan men det är också roligt att se framemot saker. Just nu ser jag fram emot att Daniela kommer och hälsar på mig på torsdag och att jag troligtvis ska ha en liten "skolfest" lördagen efter, samt lite andra saker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära Camilla,

Många hälsningar till Dej-det blevsom vanligt inga grattisar på den riktiga dagen. När jag var 23 år (för 21 år sedan...ups,vad tiden går snabbt)var jag mitt i mina studier, ångestfylld, mager (!!!) och planerade inte så mycket... Ett par år efter det var jag mamma,gift, börjat jobba...

Men man ska nog planera förframtiden -det är ju där man skatillbringa resten av sitt liv, sägs det.



Synd att du inte hade möjlighet att komma på farfars 80-årskalas. Du skulle åtminstone ha blivit underhållen av 6 st.pojkkusiner i varierande åldrar

-och jag skulle så gärna träffa dej: nu har det gått ett år sen sist,igen



Sköt om dej! hälsar fasterNina -som också var nördig...åtminstone ibland...;)

2009-11-18 @ 21:28:47
Postat av: Anonym

Hej Nina!

Jag hade planer på att komma på farfars kalas, men det passade inte med skolan. Och jag har fortfarande planer på att besöka huvudstaden, vi får se när det blir, men lovar att höra av mig när det är dags! Jag tycker om att dagdrömma och planera lite, men man vet ju aldrig vad som händer... Dessutom ändrar jag mig rätt ofta. Ha det bra! /Camilla

2009-11-22 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0