Sista gången jag dammade på balkongen...

Helgens händelser kretsar kring min balkong. Jag har tagit ut min fåtölj och suttit och pluggat och solat, både idag och igår. Jag har så känslig hy så jag har självklart smort in mig massor, så några större färgskillnader märks knappast. En liten incident utspelade sig också på balkongen igår morse. Jag tog mitt sängtäcke som låg över en stol och tänkte att jag skulle skaka av/vädra det lite. När jag gör det ser jag något vitt som fladdrar ner. Det var min bh som landade på grannen nedanförs balkong! Haha! Jag ringde till Joel och diskuterade om jag skulle våga gå ner och knacka på. Bestämde mig för att göra det och i den lägenheten fanns både en tjej och en kille som redan hade märkt den, vi skrattade lite åt det hela. Senare slog det mig att om de kanske hade haft balkongdörren öppen och hört min diskussion med Joel, historien blir ju ännu pinsammare i så fall eftersom jag försökte lista ut vad det var för människor som bodde där...

På fredag kommer jag till Åland. För några veckor sedan längtade jag jättemycket efter sommarlovet, men nu gör jag det inte lika mycket länge. Det är ju inget lov när man ska jobba nästan hela tiden. Men det kommer säkert bli bra ändå. Jag skulle också vilja ha lite roliga saker inplanerade, men det har jag inte ännu... Funderar i alla fall på en tripp till Köpenhamn, det verkar vara en mysig stad! Andra förhoppningar jag har på sommaren är att vara mycket utomhus och simma flera gånger, ta vara på sommaren helt enkelt!

P.S Jag somnade med kläderna på en stund under täcket ikväll, gissa om jag är varm??

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahahaha, gillade din BH-historia... :)

2009-05-31 @ 21:39:44
URL: http://ericis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det kunde ju ha varit värre. Ett par använda trosor t.ex, då skulle jag nog inte ha knackat på! Hahaha!

2009-05-31 @ 21:46:05
Postat av: Daniela

Hahahahaha! Neeeeej, vad pinsamt! AAAH :D

2009-06-01 @ 00:22:47
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0