Dubbelgångare

Sommar, sommar och sol. Idag satt min studiegrupp ute i flera timmar och planerade grupparbetet. Det resulterade för min del i en röd arm och en röd kind. Men flera andra brände sig också, så det berodde nog inte bara på mitt finska pigment...

På vägen hem såg jag Joels dubbelgångare! Likheterna var slående: samma längd, samma hårfärg och frisyr, likadana jeans och tröja, vilken Joel hade på sig senast i helgen. Dessutom hade han ärmarna uppkavlade som Joel alltid har och ja, armarna såg också likadana ut. Han såg lite obekväm ut bland alla människor på T-centralen och det brukar Joel också göra. Tillslut måste jag hitta någon skilland mellan dem och då märkte jag att han inte hade en snus under läppen. Men likt var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Bebban

Ha ha, coolt!:D

2009-05-26 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0