Long time ago

Här kommer en liten uppdatering! Jag trivs riktigt bra i lägenheten. Har en 32 tums platt-TV också, nice. Det som saknas i möbelväg är i princip bara en stor matta. Och en dator förstås. Men jag har kommit fram till att man klarar sig ganska bra utan dator, pluggar mer utan en i vilket fall som helst. Dessutom får man använda datorerna på univeristet gratis. Men det är klart att jag ska köpa en dator ganska snart! 

Det vi läser om just nu är också intressant, hur barn lär sig prata och läsa. Jag och en annan gjorde 
tester där elever i tvåan fick läsa en text och vi ska analsera vilka fel som de gör.

Förresten, nu är det bara 10 dagar kvar till Teneriffa! Jag har haft en himla tur med att jag inte missar så mycket i skolan den veckan, det är bara en tenta och två föreläsningar. Och tentan går lika bra att skriva direkt på omtentan. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Åh, vad roligt med Teneriffa! Är det bara du & J som åker? Ska försöka ringa dig ikväll om jag hinner.. :) Ha det bra!

2008-02-09 @ 16:08:56
URL: http://vivaladaniela.blogg.se
Postat av: Erica

Hej! Vi ses väl på lördag? Kommer ni hit eller skall vi ses i Stockholm? Boka in den 15/3 för spåtjejen! Kram!

2008-02-12 @ 09:24:53
URL: http://ericis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0